TBR na wakacje!


Witajcie kochani! Rozpoczęły się wakacje, a to oznacza mnóstwo czasu na pisanie, fotografowanie i oczywiście na czytanie. Uczniowie mogą odłożyć podręczniki, zeszyty i przybory szkolne na rzecz sięgnięcia po książkę, którą od dawna chcieli przeczytać. Z tej racji postanowiłyśmy stworzyć listę tytułów, po które planujemy sięgnąć w tegoroczne wakacje.


~STELLA~

1. "Przewieszenie" Remigiusza Mroza - za drugi tom serii z komisarzem Forstem zabierałam się chyba ze trzy razy, ale jakoś nigdy nie mogłam przebrnąć przez pierwsze rozdziały, mimo iż książka bardzo mi się podobała i chciałam poznać dalsze losy bohaterów. W te wakacje przełamie lody i ją skończę, a następnie zabiorę się za... 

2. "Trawers" Remigiusza Mroza - kontynuacja serii, ponieważ tego chyba nie można już nazwać trylogią po wydaniu "Deniwelacji" (której na razie nie zamierzam czytać, bo mój portfel świeci pustkami).

3. "Małe życie" Hanya Yanagihara - ta książka mnie prześladuje! Przeglądając zdjęcia na Instagramie cały czas ją widzę, mimo iż została wydana w 2015 roku i okres niemałej popularności ma już dawno za sobą. To znak, że muszę się za nią zabrać (ale mój egzemplarz śmierdzi; i jak ja mam go czytać?!)

4. "Hobbit" J.R.R. Tolkiena - siostra mnie męczy już rok, więc muszę przeczytać :D 

5. "Black Ice" Becca Fitzpatrick - po ten tytuł postanowiłam sięgnąć z czystej ciekawości. Wygrałam go parę miesięcy temu w rozdaniu na Instagramie i chciałabym sprawdzić co udało mi się zyskać zgłaszając się do konkursu. Mam nadzieję, że przy tej pozycji spędzę przyjemne chwile w upalne dni. 

6. "Zanim się pojawiłeś" Jojo Moyes - tutaj sprawa jest jasna. Sięgam po "Zanim się pojawiłeś" tylko i wyłącznie ze względu na film, w którym gra mój ulubiony aktor, czyli Sam Claflin, a że kieruję się zasadą - najpierw książka, później film to ta pozycja stała się obowiązkową do przeczytania w te wakacje.  

~MAY~ 

1. "Szklany tron" Sarah J. Maas - prawdę mówiąc za tą serię postanowiłam zabrać się tylko i wyłącznie ze względu na prośby mojej siostry, która od kąt przeczytała "Koronę w mroku" nie chce dać mi z nią spokoju. Nie jestem zbyt zainteresowana tą pozycją, ale po przeczytaniu dwóch pierwszych tomów zobaczę czy jest sens dalszego czytania. 

2. "Słowik" Kristin Hannah - tą książkę wiele razy umieszczałam w losowaniach, gdy nie wiedziałam co miałam czytać. Teraz sięgnęłabym po nią z własnego wyboru. 

3. "Więzień labiryntu" - oglądnęłam film, więc teraz postanowiłam poznać pierwotną wersję zekranizowanej opowieści. 

4. "Hobbit" J.R.R. Tolkien - a w między czasie będę podczytywać mojego ukochanego Mistrza Śródziemia. 




I to już wszystkie książki, które planujemy przeczytać  w wakacje! Mamy nadzieję, że nic nam nie przeszkodzi w naszych czytelniczych planach i szybciutko je przekartkujemy. 

Zaczytanego dnia i do następnego! :* 

~Stella~ 
~May~

1 komentarz:

  1. Szklany tron i Słowika polecam bardzo mocno! Naprawdę świetne książki :)
    Małe życie także mam w planach i chciałabym przeczytać je w wakacje, bo nie ma co ukrywać jest to niezła cegła, więc w roku szkolnym nie zawsze jest na takie olbrzymy czas :D

    Pozdrawiam,
    https://pomiedzyrozdzialami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Stella Farewell , Blogger