#2 "Miłość, po prostu" - Żurnalista.pl - PRZEDPREMIEROWO || Recenzja


\
Tytuł: Miłość, po prostu
Autor: Żurnalista.pl
Ilość stron: 229
Kategoria: Poezja

"Miłość, po prostu" autorstwa Żurnalista.pl to tomik poezji, który autor kieruje do swojej jedynej miłości, do kobiety, której nigdy nie przestał kochać, mimo rozstania z nią. W swojej książce opisuje spotkania z innymi kobietami, które w jakimś stopniu przypominały jego miłość, ale żadna z nich nie była tą jedyną,
tą brunetką.

Czytając tą książkę, miałam wrażenie, że czytam coś bardzo osobistego; pamiętnik uczuć. Autor nie krył emocji, w trakcie pisania wypływały z niego wszystkie uczucia, jakie towarzyszyły mu w trakcie przeżywania kolejnych dni bez Niej. Nie spodziewałam się, że mężczyzna może w takich szczegółach opowiedzieć o swojej miłości do kobiety, tak namiętnej i nieustannej.

"Nie czekaj, aż Cię stracę,
jeżeli widzisz, że nasza miłość
gaśnie.

Zapał światło" 

Długo zabierałam się do napisania tej recenzji, mimo, iż książkę przeczytałam już kilka dni temu. Zawsze kiedy siadałam przed laptopem z myślą "teraz mi się uda, napisze ją" ilość różnorakich emocji jakie się we mnie nagromadziły skutecznie uniemożliwiły mi ułożenie choć jednego logicznego zdania na temat tego dzieła. Minęło już kilka dni odkąd ją skończyłam, a do tej pory towarzyszy mi uczucie, którego nie potrafię zidentyfikować.

"Gdybym miał narysować swoje serce,
nie narysowałbym nic. 

Poza Twoimi oczami."

"Miłość, po prostu" to książka wyjątkowa, którą każdy powinien przeczytać, aby odkryć czego tak naprawdę oczekuję od miłości drugiej osoby do siebie. Czy czułych słówek szeptanych do ucha, wspólnych spacerów po parku, patrzenia na drugą osobę, kiedy ta śpi, wspólnego gotowania obiadu dla siebie i gromadki dzieci, czy tylko bycia z drugą osobą na pokaz, aby się z kimś pokazać, że nie jest się sam, kiedy tak naprawdę czuje się nieopisaną pustkę? A może tylko dlatego, aby zaspokoić swoje potrzeby seksualne? Ta książka pomaga uświadomić sobie, czego tak naprawdę potrzebujemy. Każdy człowiek jest inny, każdy wyniesie coś innego, dlatego właśnie warto sięgnąć po tę pozycję.
Są książki, które się czyta dla rozrywki i takie, które niosą za sobą przesłanie i odpowiedzi, których może tak naprawdę nie szukamy, a nie wiedząc nawet kiedy, uzyskujemy odpowiedzi.

W każdym razie polecam ją teraz i będę polecać ją także później, jeżeli ktoś jakimś cudem o niej zapomni.
To najlepszy debiut jaki miałam okazję czytać! Jeżeli ktoś będzie chciał zakupić "Miłość, po prostu" to należy zamówić ją na stronie internetowej autora Żurnalista.pl
Bardzo serdecznie polecam!

Premiera książki 11 lipca 2017 r.

Za egzemplarz bardzo dziękuję autorowi!

 MOJA OCENA: ★★★★★★★★★★


"Kiedy musimy tłumaczyć,
dlaczego kochamy,
to jakbyśmy
chcieli wytłumaczyć
zły wybór. 

Miłość, po prostu."



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Stella Farewell , Blogger